my trip~

hurray, im back now peeps. wahhh,sangat2 happy okay bila dah selamat sampai dekat rumah :) hurm,sy rindu sangatlah dekat awak wahai incik blog.seriously! dekat sana tak dapat bukak langsung pun.ni lah baru dapat bukak sekejap.heee.
for my trip to Jakarta and Bandung,Indonesia. i admit that it was an awesome holidays even we just went there for 4 days.
1st day saja kitorang dah terus shopping.pergghh,sanggup tak nak jejak hotel dulu sebab takot tak cukup masa untuk shopping.haha.tapi first day sy cuma jalan2 sahaja.takde benda pun nak dibeli di Factory Outlet and cowboy town.jadinya, simkad saje lah yg sy dapat beli untuk 1st day.haha.itu pun demi orang tersayang.peace :) 
untuk 2nd day, after brekfes kitorang terus kan lagi perjalanan ke Tangkuban perahu. dekat sini memang sesuai untuk amik2 gambar lah kan sebab pemandangan die sangat2 cantik!dengan sejuknyee lagi dekat sini,memang tak tahan.huhu.tapi dekat sini ada jugak jual macam2 untuk dijadikan sebangai cenderamata kenangan. sy pun grab lah something untuk anak2 buah sy dekat sini :) fiuwww~ baru semalam kitorg bermain bersama. then,lepas melawat dekat sini kitorang terus ke pasar baru.haa,dekat sini tak payah cakap lah kan.memang tempat shopping yang paling murah dekat bandung.sy sendiri pun beli macam2 untuk my family,kakak rara sy dan tak lupe juga untuk encik im.hehh.harap2 akan suka lah kan dengan semua barang2 yang tak seberapa ni..risau jugee sbb 1st time beli nihh kan :) huhu.jadi dekat sini bermulalah tawar menawar sampai penjual tuh da tak mampu nak lawan kami.hehe.yess,akhirnya kami shopping giler dekat sini sebab esok nye kami akan berangkat ke Jakarta untuk perlawanan persahabatan di Unas. ontheway balik je,semua dah tertido dalam bas.haha.penat sangat lah katekan :P
okay,3rd day, pagi2 lagi kami sudah bersiap untuk ke Jakarta.fuhh,petang tuh dah ada games untuk Putrarians. dan alhamdulillah, we won that games dan tersangat happy dengan aktiviti yang telah berlangsung di Unas. semuanya sangat sporting okay :) haha. best giler.dengan persembahan kitorang yg tersalah step nye.memang sangat enjoy lah kan.
for the last day,kitorang sempat singgah ke mangga dua untuk last shopping.hurm,ada lah jugak beli barang2 cket untuk mereka2 kan.untuk sy cuma ada perfume dan tshirt saje ok!demn.haha.(barang sendiri dah xtau nak beli ape,padan muke :) then,pukul 5 waktu jakarta kami sudah pun berangkat pulang ke Jakarta.
sincerely,tersangatlah happening bila bersama Putrarians.yeahh :) maybe akan ada next trip kata nya.we'll see okay!
-RR-

0 Response to "my trip~"