>Luahan heArtz..=)..~lalalalalala~<



haluUu...huhu...ari ni aku de kelas bell ngan ctu..=)..smpai tgahari je pOn..ptg aku da free daA..leyh la aku balik umah pastu..yeaAayhh..!?!~lalalalalalala~hm..kalo korang nk tau,,sem lepas kn,aku xder pOn kelas ari jumaat oh..tp sem ney ader la plak..aiyarkk..memang jem aAa kn..xdpt nak balik kmpung awal2 ckit..huhuhu...tp xpela,nak wat cmner kn...untuk mdapatkn khadirn 1oo% aku sanggup dtg kelas..cewah..!!poyo gler kn..~hahahahahaa.....time kt kelas bell td,kitorang kne wat writing..naseb baik dapat siapkn keje tuh sume on time..so,ader la mase ckit tok kitorg wat hobi kitorang..nak tau x pe..??of coz la bergambar..hahaha....k la,,need to go now..tarra~

2 Response to ">Luahan heArtz..=)..~lalalalalala~<"

  1. s h e r r y says:
    January 16, 2009 at 6:37 PM

    luve ya sis !!!!
    mengong...

  2. KR says:
    February 3, 2009 at 3:22 AM

    ooo..

    sy mcm knal la kwn awk dlm gmbar tu..amalina kan??