hye sume...arini der kelas outdoor..aktiviti pada hari ni adalah camp craft...kitorang sume before 8.30 da siap sedia kt padang perindu untuk wat aktiviti tu..aku sebelum ni ade la jugak join camping tp xpenah la nak tau cara2 nak pasang khemah ni..hurm..so,ari ni aku dapat satu pengalaman baru..=)..ini lah first time aku pasang sendiri khemah tok camping tau..aku rase cam puas hati sgt sebab dapat wat sume tuh dengan usaha aku sendiri,pertolongan dari kawan2 dan tunjuk ajar dari lecturer aku en.hisham..=)..ape yg aku da blajar time kelas outdoor ari ni akan aku gunakan masa aku nak pegi first camP n final camp nnt..gmbar2 ni mase tym aktiviti memasang khemah..dari bru nak buat smpai la da siap..pastu,kitorang sempat wat khemah tok letak peralatan..lastly,itu lah hasiLnya...=)..daripada aktiviti ini,kta dapat pupuk semangat kerjasama antara satu sama lain dan boleh merapatkan silaturrahim dikalangan kitorang...Hope lepas ni pOn kitorang akan saling bantu membantu jugak smpai biLer2...k la...bye2...=)

2 Response to " "

  1. ad_chester says:
    January 22, 2009 at 5:41 PM

    cewah bab gmbr2 ni,cemerlang ek...
    hahahaha
    ltak r gmbr kter..
    ni smue gmbr yg ltak xde pon gmbr kter..
    cdey r..
    huhuhuhu

  2. Apize says:
    January 27, 2009 at 2:57 PM

    apa yang penting? "kerjasama!"