PengaLamAn pembeLajaraN sepaNjaNg sEm..=)

hye semua..kali ini aku nak bercerita tentang pengalaman ku sepanjang pembelajaran subjek outdoor pada sem ini...bagi aku,,ini adalah satu subjek yang dapat memberi satu kepuasan yang kita sendiri xpernah terfikir untuk mengalaminya...contohnya,sebelum ni aku hanya melihat dan mendengar tentang aktiviti2 outdoor seperti orienteering,navigation,camp craft,kayak,abseiling,rope course..dan banyak lagi lah...hurm..tapi kali ini aku sendiri yang mengalaminya...ini adalah suatu pengalaman yang tidak akan aku lupakan sama sekali..sem ini,walaupun subjek outdoor nampak sibuk sedikit,tapi ia bukan lah suatu perkara yang sia2 tetapi ada manfaat dan faedahnya..antaranya ialah,aku dapat mengetahui dan mempelajari sesuatu yang baru...dapat menambah ilmu pengetahuan..dan dapat menggunakan ilmu ini pada masa yang akan datang..selain itu juga,dengan adanya aktiviti seperti ini,,ia juga dapat mengeratkan hubungan sillaturrahim antara satu sama lain..nak dijadikan cerita..sebelum ini,semangat setiakawan kami sekelas tidaklah sekukuh seperti masa sekarang..tetapi,disebabkan aktiviti2 outdoor yang memerlukan kami untuk berkumpul dan bekerjasama..ia telah menjadikan kami sekelas bagai isi dengan kuku...dah macam adik beradik da....ia adalah suatu perubahan yang baik...=)..aku sangat bersyukur dengan semua ini...lastly,,disini..aku amat menghargai jasa baik encik hisyam iaitu lecturer subjek outdoor kami kerana telah memberikan tunjuk ajar yang tidak terhingga tanpa rasa jemu kepada kami...jutaan terima kasih diucapkan...aku harap,subjek ini akan lebih diminati oleh semua...thankz a lot.....=)

0 Response to "PengaLamAn pembeLajaraN sepaNjaNg sEm..=)"