perasaan ini~

setiap hari aku merasakan benda yg same..(+_+),,
kadang2 rase mcm diri aku ni tah pape tah..
sebabnye aku terlalu mengharapkan benda yg x akan berlaku walau sekalipun..
bodoh sgt aku nihh kan..yang teramat..~
setiap kali aku cube utk wat xtahu akan perkara sebenar..
setiap kali itulah,,ia makin bermain dalam kepala otak aku nie..
menci betul lah!
nak aku luahkan,,rase macam da xguna lagi..
"coz seems like i've already told it so many times."
 yg pastinya aku xpernah suke akan itu..
dan itu perasaan aku..


even aku ade perasaan itu..
kau xperlu risaukan aku..
kerna aku masih mampu bertahan selagi kau perlukan aku..

~rozyridwan311010~

3 Response to "perasaan ini~"

  1. ~..Lesung Batu..~ says:
    October 31, 2010 at 11:27 PM

    A friend is like a pillow..
    you can hug it when you are in trouble ,
    you can cry on it when you are in pain , you can embrace it when you are happy..
    Remember i can always be YOUR pillow =)

    xmo sedey2 kay~~!!

  2. rOzy says:
    November 1, 2010 at 9:25 AM

    hurm,,thanx a lot ina..
    rely appreciate u as my close friends..=)...~

    weEe~~~

  3. olie_8 says:
    November 2, 2010 at 2:04 AM

    jgn nk pillow sgt...cheyt! ina deng..~ wakaka..~
    come on rozy!!!