hurt~

Seringkali hati kecilku ini mengadu sakit,,
Dan seringkali juga jiwa ini meratap hiba dan sepi..(T_T),
Dengan semua dugaan dan ujian yang datang bertimpa-timpa ke atas diri ini, 
Kadangkala,, ia telahpun menewaskan semangatku yang telah sedia ada..
Kadang-kadang,, aku berasa seperti keseorangan,
Dan terasa betapa diri ini dipinggirkan..
Ketika ini,, aku menyangka sudah tidak ada apa lagi yang bernilai dalam kehidupan,,
Dan yang aku lihat hanyalah jalan suram di hadapan..
Namun begitu,,sehingga ke saat ini aku masih lagi mencuba untuk bertahan,,
Walaupun aku rasa aku sudah tidak mampu untuk menempuhinya seorang diri..
Jika dengan cara ini dapat membahagiakan dia,, aku rela..

Ya Allah,, kau berikanlah kekuatan kepada diriku utk meneruskan kehidupan ini,,
Dan kau kuatkanlah semangatku agar aku dapat mengharungi hari2 kelak..
(+_+)..~~
Aku redha dengan semua ketentuan ALLAH untukku..
~~rozyridwan03102010~~

0 Response to "hurt~"